Navigatie

Algemene Voorwaarden – Malou Paul

Datum: 04-05-2018

 

  1. Definities
    1. Malou Paul, gevestigd te Alphen aan den Rijn, KVK-nummer 27367628, zal aangeduid worden met ‘verkoper’, ‘ons’, of ‘Malou Paul’. 
    2. De wederpartij van de verkoper zal aangeduid worden met ‘klant’ of ‘u’. 
    3. De partijen zijn de verkoper en de klant. 
    4. Met de term ‘overeenkomst’ wordt de verkoopovereenkomst bedoeld tussen de partijen. 
       
  2. Toepasselijkheid Algemene Voorwaarden
    1. Deze voorwaarden zijn van toepassing op alle aanbiedingen, offertes, overeenkomsten en leveringen van diensten en goeden door, of namens, de verkoper. 
    2. Afwijken van de voorwaarden kan alleen wanneer dit uitdrukkelijk en schriftelijke door beide partijen is overeen gekomen. 
       
  3. Accepteren van Algemene Voorwaarden
    1. Door het betreden en gebruiken van deze website (Malou Paul) accepteert de klant de Algemene Voorwaarden.
    2. Malou Paul mag ten alle tijden, en zonder opgave vooraf, de Algemene Voorwaarden aanpassen, door ze te herzien op de website.
       
  4. Gebruik van de website
    1. U mag deze website alleen gebruiken om informatie in te winnen over Malou Paul, of om producten van Malou Paul te kopen. 
    2. U mag geen afbeeldingen gebruiken of reproduceren, alsmede ontwerpen of teksten, zonder schriftelijke toestemming van Malou Paul. 
    3. U mag de website niet gebruiken als u nog geen 16 jaar bent, zonder ouderlijke toestemming. 
       
  5. Verzendbeleid en levertijd
    1. Alle sierden worden zorgvuldig ingepakt in een sieradendoosje met vloeipapier, tenzij anders overeengekomen. Het sieradendoosje is veilig ingepakt in bubbeltjesplastic en verpakt in een stevige kartonnen doos, geschikt voor verzenden. 
    2. Uw bestelling wordt binnen 7 werkdagen verzonden, na het ontvangen van de betaling, mits het bestelde product op voorraad is. Voor bestelling van sieraden die niet op voorraad zijn en gemaakt moeten worden, neem contact op met info@maloupaul.nlvoor meer informatie over productietijd en verzending. 
    3. Als de productietijd en het verzenden van de bestelling de 7 werkdagen overschrijd, zal u daarvan op de hoogte gebracht worden via email. 
    4. De levertijd is slechts een indicatie en geeft de klant geen recht op ontbinding of compensatie, tenzij partijen nadrukkelijk schriftelijk anders overeengekomen zijn. 
    5. De verkoper mag een bestelling in delen verzenden, tenzij partijen nadrukkelijk schriftelijk anders overeengekomen zijn. Wanneer een bestelling in delen wordt verzonden, mag de verkoper deze delen apart factureren. 
    6. Als een klant een sieraad eerder zou willen ontvangen, moet de klant contact opnemen met de verkopen via email, om te zien wat de eventueel mogelijkheden zijn. 
       
  6. Retourbeleid
    1. De klant is wettelijk toegestaan een bestelling binnen 14 dagen na het ontvangen van de bestelling te ontbinden en te retourneren voor een volledige terugbetaling.
    2. Het is de klant niet toegestaan om producten terug te sturen die speciaal voor de klant gemaakt zijn, op maat gemaakt zijn, gepersonaliseerd of gemaakt volgens specifieke wensen van de klant. 
    3. Als een klant een product wil retourneren, moet hij/zij de verkoper daarvan op de hoogte stellen via een email naar info@maloupaul.nl, binnen 14 dagen na ontvangst van de bestelling. In de email dient vermeld te worden: naam van de klant, factuurnummer en reden van retour. 
    4. De klant kan het formulier voor ontbinding van de verkoper gebruiken. De verkoper is verplicht deze op verzoek van de klant de verstrekken. 
    5. De klant is verantwoordelijk voor de verzendkosten voor het retourneren van een bestelling.
    6. De klant moet duidelijk maken of hij/zij een item wil ruilen, of een terugbetaling wenst. 
    7. De klant moet redelijkerwijs zorg dragen voor alle producten in zijn/haar bezit en deze retourneren aan de verkoper, op gepaste wijze verpakt om schade te voorkomen, binnen 7 dagen van de annuleringsdatum. De producten dienen geretourneerd te worden in hun oorspronkelijke verpakking, om ervoor te zorgen dat ze goed beschermd zijn tijdens het verzenden. Mocht een klant zich niet houden aan deze voorwaarden, kan er een bedrag in rekening gebracht worden bij de klant.
    8. Producten die worden geretourneerd buiten de genoemde tijden, zullen niet geaccepteerd worden en zullen geretourneerd worden aan de klant. 
    9. Wanneer een klant een hele bestelling retourneert, ontvangt de klant een volledige terugbetaling, inclusief de verzendkosten die gemaakt zijn om de bestelling te versturen naar de klant. Wanneer de klant maar een deel van de bestelling retourneert, worden de verzendkosten niet terug betaald aan de klant. De klant is zelf verantwoordelijk voor de verzendkosten voor het retourneren van producten aan de verkoper. 
       
  7. Betalingsvoorwaarden
    1. De klant kan een van de betalingsmogelijkheden gebruiken, zoals ze op de website staan aangegeven. 
    2. Om een product te reserveren, zal er een aanbetaling gedaan moeten worden. 
    3. De klant dient het hele aankoopbedrag te betalen wanneer hij/zij een bestelling doet voor een product op maat. De bestelling wordt pas in behandeling genomen als het gehele bedrag is betaald. 
    4. Wanneer de klant niet op tijd betaald, is hij/zij in gebreke. De bestelling wordt pas in behandeling genomen als het gehele bedrag is betaald.
    5. In het geval van bankroet, inbeslagname of liquidatie van de klant zijn de vorderingen van de verkopen direct opeisbaar. 
  8. Prijzen en prijswijzigingen
    1. Alle prijzen op de website zijn vermeld in € euro’s, inclusief 21% BTW. 
    2. De verkoper mag te allen tijde de prijzen wijzigen. 
    3. Wanneer een product per vergissing vermeld staat met een verkeerde prijs, houdt de verkoper het rechts om de bestelling te annuleren met de verkeerd vermeldde prijs. Zelfs als de klant al betaald heeft voor het product, mag de bestelling geannuleerd worden en heeft klant recht op terugbetaling. 
    4. De verkoper is niet verplicht goederen te leveren die vermeld staan met een verkeerde prijs. 
    5. De levertijd is slechts een indicatie en geeft de klant geen recht op ontbinding of compensatie, tenzij partijen nadrukkelijk schriftelijk anders overeengekomen zijn.
    6. Aanbiedingen en offertes gelden niet automatisch voor een nabestelling. Partijen moeten hierover vooraf nadrukkelijk afspraken over maken in een schriftelijke overeenkomst. 
       
  9. Overmacht
    1. Als de verkoper niet, niet op tijd, of niet behoorlijk, aan de verplichtingen van de overeenkomst kan voldoen wegens overmacht, is de verkoper niet aansprakelijk voor door de koper geleden schade. 
    2. Onder overmacht wordt een omstandigheid verstaan die de verkoper gedurende het afsluiten van de overeenkomst niet heeft kunnen voorspellen, waardoor de verkoper niet kan voldoend aan de voorwaarden van de overeenkomst, zoals, maar niet beperkt tot: ziekte, oorlog, oorlogsdreiging, burgeroorlog, molest, sabotage, terrorisme, energiestoring, overstroming, aardbeving, brand, stakingen, gewijzigde overheidsmaatregelen, transportmoeilijkheden en andere ontwrichting binnen het bedrijf.
    3. Voorts komen beide partijen overeen dat onder overmacht ook wordt verstaan de omstandigheid waarbij verkoper afhankelijk is van toeleveringsbedrijven voor de uitvoering van de overeenkomst, waardoor de verkoper niet aan de contractuele verplichtingen kan voldoen van de overeenkomst. 
    4. Als de verkoper niet, niet op tijd, of niet behoorlijk, aan de verplichtingen van de overeenkomst kan voldoen wegens overmacht, zullen de verplichtingen worden opgeschort totdat de verkoper aan de verplichtingen kan voldoen. Als de situatie, zoals bedoeld in de vorige zin, 30 kalenderdagen heeft geduurd, kunnen beide partijen de overeenkomst schriftelijk beëindigen. 
       
  10. Garantie
    1. Er is een garantie van 3 maanden op alle producten. Wanneer een sieraad, bij normaal gebruik en binnen de garantietermijn, onverhoopt kapot gaan, mag de klant het sieraad retourneren aan de verkoper. De klant dient via email contact op te nemen met de verkoper en deze op de hoogte te stellen van de klacht, voor het product te retourneren.
    2. De verzendkosten voor het retourneren dienen door de klant betaald te worden. De verzendkosten voor het retourneren van het gerepareerde product van de verkoper aan de klant worden betaald door de verkoper. 
    3. De producten dienen geretourneerd te worden in een degelijke, stevige, verpakking, gebruik makend van bubbeltjes plastic en een kartonnen doos. De producten dienen altijd aangetekend verstuurd te worden. 
    4. De garantie geldt niet voor barsten die ontstaan in edelstenen, aangezien het fragiele producten zijn, gemaakt door de natuur. Wanneer een edelsteen breekt, neemt contact op met de verkoper op info@maloupaul.nl, zodat er een passende oplossing kan worden gezocht. Er kunnen reparatiekosten in rekening gebracht worden. 
    5. Niet vallend onder de garantie: normale slijtage door het dragen en vlekken veroorzaakt door parfum.
    6. De verkoper kan niet verantwoordelijk gehouden worden voor normale slijtage door dragen, of schade door het verkeerd gebruiken van het product. 

 

Algemene Voorwaarden – Malou Paul
Datum: 04-05-2018

1. Definities
a. Malou Paul, gevestigd te Alphen aan den Rijn, KVK-nummer 27367628, zal aangeduid worden met ‘verkoper’, ‘ons’, of ‘Malou Paul’.
b. De wederpartij van de verkoper zal aangeduid worden met ‘klant’ of ‘u’.
c. De partijen zijn de verkoper en de klant.
d. Met de term ‘overeenkomst’ wordt de verkoopovereenkomst bedoeld tussen de partijen.

2. Toepasselijkheid Algemene Voorwaarden
a. Deze voorwaarden zijn van toepassing op alle aanbiedingen, offertes, overeenkomsten en leveringen van diensten en goeden door, of namens, de verkoper.
b. Afwijken van de voorwaarden kan alleen wanneer dit uitdrukkelijk en schriftelijke door beide partijen is overeen gekomen.

3. Accepteren van Algemene Voorwaarden
a. Door het betreden en gebruiken van deze website (Malou Paul) accepteert de klant de Algemene Voorwaarden.
b. Malou Paul mag ten alle tijden, en zonder opgave vooraf, de Algemene Voorwaarden aanpassen, door ze te herzien op de website.

4. Gebruik van de website
a. U mag deze website alleen gebruiken om informatie in te winnen over Malou Paul, of om producten van Malou Paul te kopen.
b. U mag geen afbeeldingen gebruiken of reproduceren, alsmede ontwerpen of teksten, zonder schriftelijke toestemming van Malou Paul.
c. U mag de website niet gebruiken als u nog geen 16 jaar bent, zonder ouderlijke toestemming.

5. Verzendbeleid en levertijd
a. Alle sierden worden zorgvuldig ingepakt in een sieradendoosje met vloeipapier, tenzij anders overeengekomen. Het sieradendoosje is veilig ingepakt in bubbeltjesplastic en verpakt in een stevige kartonnen doos, geschikt voor verzenden.
b. Uw bestelling wordt binnen 7 werkdagen verzonden, na het ontvangen van de betaling, mits het bestelde product op voorraad is. Voor bestelling van sieraden die niet op voorraad zijn en gemaakt moeten worden, neem contact op met info@maloupaul.nl voor meer informatie over productietijd en verzending.
c. Als de productietijd en het verzenden van de bestelling de 7 werkdagen overschrijd, zal u daarvan op de hoogte gebracht worden via email.
d. De levertijd is slechts een indicatie en geeft de klant geen recht op ontbinding of compensatie, tenzij partijen nadrukkelijk schriftelijk anders overeengekomen zijn.
e. De verkoper mag een bestelling in delen verzenden, tenzij partijen nadrukkelijk schriftelijk anders overeengekomen zijn. Wanneer een bestelling in delen wordt verzonden, mag de verkoper deze delen apart factureren.
f. Als een klant een sieraad eerder zou willen ontvangen, moet de klant contact opnemen met de verkopen via email, om te zien wat de eventueel mogelijkheden zijn.

6. Retourbeleid
a. De klant is wettelijk toegestaan een bestelling binnen 14 dagen na het ontvangen van de bestelling te ontbinden en te retourneren voor een volledige terugbetaling.
b. Het is de klant niet toegestaan om producten terug te sturen die speciaal voor de klant gemaakt zijn, op maat gemaakt zijn, gepersonaliseerd of gemaakt volgens specifieke wensen van de klant.
c. Als een klant een product wil retourneren, moet hij/zij de verkoper daarvan op de hoogte stellen via een email naar info@maloupaul.nl, binnen 14 dagen na ontvangst van de bestelling. In de email dient vermeld te worden: naam van de klant, factuurnummer en reden van retour.
d. De klant kan het formulier voor ontbinding van de verkoper gebruiken. De verkoper is verplicht deze op verzoek van de klant de verstrekken.
e. De klant is verantwoordelijk voor de verzendkosten voor het retourneren van een bestelling.
f. De klant moet duidelijk maken of hij/zij een item wil ruilen, of een terugbetaling wenst.
g. De klant moet redelijkerwijs zorg dragen voor alle producten in zijn/haar bezit en deze retourneren aan de verkoper, op gepaste wijze verpakt om schade te voorkomen, binnen 7 dagen van de annuleringsdatum. De producten dienen geretourneerd te worden in hun oorspronkelijke verpakking, om ervoor te zorgen dat ze goed beschermd zijn tijdens het verzenden. Mocht een klant zich niet houden aan deze voorwaarden, kan er een bedrag in rekening gebracht worden bij de klant.
h. Producten die worden geretourneerd buiten de genoemde tijden, zullen niet geaccepteerd worden en zullen geretourneerd worden aan de klant.
i. Wanneer een klant een hele bestelling retourneert, ontvangt de klant een volledige terugbetaling, inclusief de verzendkosten die gemaakt zijn om de bestelling te versturen naar de klant. Wanneer de klant maar een deel van de bestelling retourneert, worden de verzendkosten niet terug betaald aan de klant. De klant is zelf verantwoordelijk voor de verzendkosten voor het retourneren van producten aan de verkoper.

7. Betalingsvoorwaarden
a. De klant kan een van de betalingsmogelijkheden gebruiken, zoals ze op de website staan aangegeven.
b. Om een product te reserveren, zal er een aanbetaling gedaan moeten worden.
c. De klant dient het hele aankoopbedrag te betalen wanneer hij/zij een bestelling doet voor een product op maat. De bestelling wordt pas in behandeling genomen als het gehele bedrag is betaald.
d. Wanneer de klant niet op tijd betaald, is hij/zij in gebreke. De bestelling wordt pas in behandeling genomen als het gehele bedrag is betaald.
e. In het geval van bankroet, inbeslagname of liquidatie van de klant zijn de vorderingen van de verkopen direct opeisbaar.

8. Prijzen en prijswijzigingen
a. Alle prijzen op de website zijn vermeld in € euro’s, inclusief 21% BTW.
b. De verkoper mag te allen tijde de prijzen wijzigen.
c. Wanneer een product per vergissing vermeld staat met een verkeerde prijs, houdt de verkoper het rechts om de bestelling te annuleren met de verkeerd vermeldde prijs. Zelfs als de klant al betaald heeft voor het product, mag de bestelling geannuleerd worden en heeft klant recht op terugbetaling.
d. De verkoper is niet verplicht goederen te leveren die vermeld staan met een verkeerde prijs.
e. De levertijd is slechts een indicatie en geeft de klant geen recht op ontbinding of compensatie, tenzij partijen nadrukkelijk schriftelijk anders overeengekomen zijn.
f. Aanbiedingen en offertes gelden niet automatisch voor een nabestelling. Partijen moeten hierover vooraf nadrukkelijk afspraken over maken in een schriftelijke overeenkomst.

9. Overmacht
a. Als de verkoper niet, niet op tijd, of niet behoorlijk, aan de verplichtingen van de overeenkomst kan voldoen wegens overmacht, is de verkoper niet aansprakelijk voor door de koper geleden schade.
b. Onder overmacht wordt een omstandigheid verstaan die de verkoper gedurende het afsluiten van de overeenkomst niet heeft kunnen voorspellen, waardoor de verkoper niet kan voldoend aan de voorwaarden van de overeenkomst, zoals, maar niet beperkt tot: ziekte, oorlog, oorlogsdreiging, burgeroorlog, molest, sabotage, terrorisme, energiestoring, overstroming, aardbeving, brand, stakingen, gewijzigde overheidsmaatregelen, transportmoeilijkheden en andere ontwrichting binnen het bedrijf.
c. Voorts komen beide partijen overeen dat onder overmacht ook wordt verstaan de omstandigheid waarbij verkoper afhankelijk is van toeleveringsbedrijven voor de uitvoering van de overeenkomst, waardoor de verkoper niet aan de contractuele verplichtingen kan voldoen van de overeenkomst.
d. Als de verkoper niet, niet op tijd, of niet behoorlijk, aan de verplichtingen van de overeenkomst kan voldoen wegens overmacht, zullen de verplichtingen worden opgeschort totdat de verkoper aan de verplichtingen kan voldoen. Als de situatie, zoals bedoeld in de vorige zin, 30 kalenderdagen heeft geduurd, kunnen beide partijen de overeenkomst schriftelijk beëindigen.

10. Garantie
a. Er is een garantie van 3 maanden op alle producten. Wanneer een sieraad, bij normaal gebruik en binnen de garantietermijn, onverhoopt kapot gaan, mag de klant het sieraad retourneren aan de verkoper. De klant dient via email contact op te nemen met de verkoper en deze op de hoogte te stellen van de klacht, voor het product te retourneren.
b. De verzendkosten voor het retourneren dienen door de klant betaald te worden. De verzendkosten voor het retourneren van het gerepareerde product van de verkoper aan de klant worden betaald door de verkoper.
c. De producten dienen geretourneerd te worden in een degelijke, stevige, verpakking, gebruik makend van bubbeltjes plastic en een kartonnen doos. De producten dienen altijd aangetekend verstuurd te worden.
d. De garantie geldt niet voor barsten die ontstaan in edelstenen, aangezien het fragiele producten zijn, gemaakt door de natuur. Wanneer een edelsteen breekt, neemt contact op met de verkoper op info@maloupaul.nl, zodat er een passende oplossing kan worden gezocht. Er kunnen reparatiekosten in rekening gebracht worden.
e. Niet vallend onder de garantie: normale slijtage door het dragen en vlekken veroorzaakt door parfum.
f. De verkoper kan niet verantwoordelijk gehouden worden voor normale slijtage door dragen, of schade door het verkeerd gebruiken van het product.



(Download de Algemene voorwaarden als PDF bestand.)
© 2018 Malou Paul Jewellery | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel
Voor een correcte werking maakt deze website gebruik van cookies. Accepteren Meer informatie
Wat is een cookie? Een cookie is een klein tekstbestand dat bij je bezoek aan een website naar je computer wordt gestuurd. Zowel deze website als andere partijen kunnen cookies plaatsen. Waar worden cookies voor gebruikt? Deze website gebruikt cookies om het gebruiksgemak en de prestaties van de website te verbeteren. Met behulp van cookies zorgen we er onder andere voor dat je bij een bezoek aan onze site niet steeds dezelfde informatie ontvangt of moet invoeren. Cookies maken het surfen op de site dus een stuk prettiger. Er bestaan verschillende typen cookies. Deze website maakt gebruik van permanente cookies en sessie cookies. Permanente cookies: Hiermee kan de website speciaal op jouw voorkeuren worden ingesteld. Bijvoorbeeld om jouw toestemming tot het plaatsen van cookies te onthouden. Hierdoor hoef je niet steeds jouw voorkeuren te herhalen waardoor je tijd bespaart en gemakkelijker door de webwinkel navigeert. Permanente cookies kun je verwijderen via de instellingen van je browser. Sessie cookies: Met behulp van een sessie cookie kunnen we zien welke onderdelen van de website je met dit bezoek hebt bekeken. Wij kunnen de webwinkel daardoor zoveel mogelijk aanpassen op het surfgedrag van onze bezoekers. Deze cookies worden automatisch verwijderd zodra je jouw browser afsluit. Met welk specifiek doel plaatst deze website cookies? Deze website plaatst cookies om de volgende redenen: Winkelwagen (functionele cookie): Onthouden welke producten in je winkelmandje liggen. Zonder deze cookie kun je geen producten bestellen of in je winkelmandje plaatsen. Cookiekeuze (functionele cookie): Onthouden of je ons toestemming hebt gegeven tot het plaatsen van cookies. Google Analytics (tracking cookie): Meten hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden en hier met rapportages inzicht in proberen te verkrijgen. Google AdWords (tracking cookie): Meten we hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden. Deze kennis gebruiken we om onze AdWords campagnes te verbeteren. Facebook (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Facebook pagina te 'liken'. Deze button werkt door middel van code die van Facebook zelf afkomstig is. Twitter (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Twitter pagina te volgen. Deze button werkt door middel van code die van Twitter zelf afkomstig is. AddThis (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze content te delen via Facebook, Twitter, Hyves en diverse andere social media websites. Affiliate marketing (marketing cookies): Deze cookies gebruiken wij om partnersites (affiliates, zoals Daisycon, TradeTracker en Cleafs) te belonen voor hun bijdrage aan de verkoop. Review sites (marketing cookies): Wij worden graag door klanten beoordeeld. Hiervoor gebruiken we een review site zoals The Feedback Company. Deze plaatst cookies voor een juiste werking. Hoe kan ik cookies beheren of verwijderen? Meestal kunnen cookies worden beheerd, bewerkt en verwijderd via je browser. Meer informatie over het in- en uitschakelen en het verwijderen van cookies kan je vinden in de instructies en/of met behulp van de Help-functie van jouw browser.